BBB תקנון

תקנון המועדון
ברוכים הבאים למועדון הלקוחות של המותג BBB , בניהולה של בי.בי.בי מסעדות בע"מ (להלן: "החברה"/"הרשת").
1. תקנון זה נועד להסדיר את התנאים על פיהם מתנהל מועדון הלקוחות (להלן: " התקנון").
2. השתתפות במועדון הלקוחות וקבלת ההטבות מכוח השתתפות זו, תהא בהתאם ובכפוף לקבלת מלוא התנאים המפורטים בתקנון זה, וכפי שיופיעו מעת לעת.
3. כל חבר מועדון אחראי להתעדכן בהוראות תקנון זה כפי שיהיו מעת לעת ובכל ה הטבות המגיעות לו.
4. התקנון מהווה תנאי להצטרפות למועדון הלקוחות וכל לקוח המצטרף כחבר מועדון, מצהיר ומאשר כי קרא והסכים לכל הוראות תקנון זה וכי הוא נותן את התחייבות ו הבלתי חוזרת לכל האמור בו.
5. החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את פעילות מועדון הלקוחות בכל עת ובכל דרך שתבחר, על פי שיקול דעתה הבלעדי.
6. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את הוראות תקנון זה ו/או חלק מהם לרבות שינוי הטבות המגיעות ו /או יגיעו לחברי מועדון הלקוחות בכל עת ובכל דרך שתבחר, על פי שיקול דעתה הבלעדי.
7. החברה תודיע על השינוי ים אשר יהיו מעת לעת בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי ובכפוף לאמור בחוק, ובאמצעות אמצעי הדיוור העומדים לרשותה ו/או לרבות אלו ציינו חברי המועדון בעת שנרשמו למועדון.
8. החברות במועדון ו/או המימוש בהטבות הניתנות – תקפ ות לכל סניפי רשת BBB במדינת ישראל, למעט, BBB KIDS בירכא, זכיין נוסע (מזנון נייד)/ פודטראקים ו/או כל סניפי BBB By The Way וסניפים נוספים ככל ויצוינו מפורשות בתקנון, מעת לעת.

התנאים להצטרפות למועדון הלקוחות
9. "חבר מועדון " הינו – כל אדם פרטי (יחיד בלבד), אשר שילם בגין החברות במועדון דמי הצטרפות בסך של 69 ₪ (או סך אחר, כפי שיעודכן מעת לעת ע"י החברה, ע"פ שיקול דעתה הבלעדי). (להלן: "דמי הצטרפות"), מילא טופס בקשה להצטרפות למועדון, ועמד במכלול תנאי המועדון בהתאם
לתקנון זה. החברה תהא רשאית שלא לאשר הצטרפות אדם למועדון הלקוחות בהתאם לשיקול דעתה ובלא שתחוב עליה החובה לנמק את סירובה.
10. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את גובה דמי ההצטרפות ו /או לבטלם, בכל עת, ובהתאם לשיקול דעתה הבלעדי וללא הודעה מוקדמת.
11. לא תינתן חברות ללקוחות שאינם פרטיים כגון: תאגידים , ארגונים, בתי עסק וכדומה.
12. תוקף החברות במועדון הלקוחות הינו ממועד ההצטרפות וללא הגבלת זמן, אלא אם יוחלט אחרת (להלן: "תקופת החברות").
13. הצטרפות למועדון הלקוחות תבוצע על -ידי הגעה לאחד מסניפי הרשת, דרך אתר האינטרנט של הרשת או אפליקציית הרשת. החברה שומרת לעצמה את האפשרות לצרף לקוחות המעוניינים בכך בכל דרך אחרת שתבחר באופן ידני או ממוחשב. הצטרפות למועדון הלקוחות מותנית במסירת פרטים שיקבעו
על ידי החברה מעת לעת. במקביל יתבקשו המצטרפים ליתן אישור לקבלת דיוור של חומרים פרסומיים ואחרים, באמצעי המדיה השונים.
14. תשלום דמי החברות במועדון הלקוחות יוכל להיעשות באמצעות כרטיסי אשראי או במזומן בלבד, לפי בחירת החבר.
15. השלמת הליך ההצטרפות כאמור בסעיף 13 לעיל ה ינו כפוף להורדת אפליקציית (יישומון) " BBB " (להלן: "האפליקציה") והשלמת פרטי החבר באפליקציה. לא תשמע כל טענה כלפי החברה ו /או מי מטעמה לעניין אי קבלת הטבות המועדון, מחמת אי השלמת הליך ההצטרפות.
16. החברה שומרת לעצמה את הזכות להאריך או להפסיק את פעילות המועדון לרבות ההטבות הניתנות, בהתאם למועדים הדרושים בחוק. הפסקת פעילויות המועדון ביוזמת החברה תאפשר לחבר לממש את נקודות הזכות שצבר כאמור בתקנון.
17 . אנשים אשר גילם אינו עולה על 18 והמבקשים להתקבל כחברים במועדון, נדרשים ליידע את הוריהם ו/או את האפוטרופוסים החוקיים שלהם בדבר הוראות תקנון זה ולקבל את אישורם בכתב לביצוע כל פעילות, מכל סוג שהוא, במסגרת המועדון.
18 . החברות במועדון הינה אישית והזכויות מכוחה מוקנות אך ורק לחבר המועדון, אשר פרטיו מופיעים ברישומי המועדון, כפי שנמסרו על- ידי החבר במעמד ההצטרפות למועדון ובכפוף לתנאים והמגבלות המפורטים בתקנון זה.
19 . ההנהלה תהא רשאית לעשות שימוש בפרטי חבר המועדון וכן לשמור פרטים ונתונים שהתקבלו במסגרת פעילות החבר המועדון ו/או השתתפותו בהטבות ו/או הרגלי הצריכה, הכל לצרכים פנימיים ו/או שיווקים ו/או מסחריים ולרבות לצורך דיוור ומשלוח פרסומים ומידע, בדואר רגיל, בדואר
אלקטרוני, מסרון או בכל אמצעי התקשרות אחר, לרבות אודות הטבות המוצעות לחברי המועדון, בין אם על-ידי ההנהלה, בין על-ידי מי מטעמה ובין על- ידי צדדים שלישיים. ברכישת כרטיס חבר, נותן חבר המועדון את הסכמתו המלאה לשימוש בפרטיו כאמור לעיל.
20 . עם ההצטרפות למועדון הלקוחות, מאשר חבר מועדון הלקוחות כי ידוע לו שהחברה תפנה אליו, בכל אמצעי תקשורת, לרבות, אך לא רק, תדוור לו חומרים פרסומים ואחרים בקשר עם פעילות המועדון לרבות שיתופי פעולה של המועדון עם צדדי ג', באמצעי המדיה השונים לרבות דואר אלקטרוני,
ומסרוני SMS וכו', והוא מאשר לה באופן מפורש לעשות כן.
21 . החברה וכל מי מטעמה אינם אחראים בשום צורה ואופן לכל התקשרות, מכל מין וסוג שהוא, בין חבר מועדון כלשהו לבין צד ג' כלשהו, לרבות במסגרת ו/או על-פי פרסומים כלשהם שהופצו ו/או נשלחו על-ידי ההנהלה. כל התקשרות כאמור לקבלת שירות או לרכישת מוצר תהא באחריותו הבלעדית של
נותן השירות או המוצר כאמור וה חברה אינה ולא תהיה אחראית לטיבם של השירותים ו/או איכותם של המוצרים אשר יסופקו לחבר המועדון, אם בכלל.
22 . חבר מועדון רשאי בכל עת להודיע לחברה על סירובו לקבל דיוור, ולחזור בו מהסכמתו שניתנה לכך.
הודעת הסירוב כאמור תינתן בכתב. ניתן לבצע הסרה מדיוור באמצעות אמצעי המדיה השונים כגון: דוא"ל לשירות לקוחות / SMS / עדכון בטופס הרישום דרך אפליקציית BBB . באחריות חבר המועדון לוודא כי הודעתו נמסרה כראוי לחברה וטופלה בהתאם. יודגש, כי כל לקוח שאינו מעוניין לקבל
מסרונים מסוג PUSH באפליקציה, יבצע זאת במועד התקנת האפליקציה ו/או דרך 'הגדרות' האפליקציה במכשיר הסלולאר.
23 . בעת הצטרפות למועדון, חבר המועדון מסכים כי פרטיו יישמרו בכתב ו/ או במדיה דיגיטלית על פי החלטת החברה מעת לעת. מסירת הפרטים תלויה ברצונו ובהסכמתו החופשית של חבר המועדון.
24 . בכפוף לאמור בתקנון זה, הנתונים האישיים אותם ימסור חבר המועדון כמפורט לעיל, יישארו בידי החברה ו/או מי מטעמה אשר לא יעשו בהם שימוש למעט לצורך יצירת קשר עם חברי המועדון, ניהול ותפעול מועדון הלקוחות ופעולות שיווק שיבוצעו על ידי החברה ו/או מי מטעמה.
25 . החברות במועדון הינה אישית ולא ניתנת להעברה בצורה כלשהי, לרבות בדרך של מכירה או ההעברה ללא תמורה לצד שלישי כלשהו. אימות החברות במועדון יעשה באמצעות הצגה פיזית של פרטי החבר באפליקציית BBB בנייד האישי של חבר במועדון ו /או באמצעות תעודה מזהה, הזדהות טלפונית ע"י
שיחה מזוהה ממספר הנייד של חבר המועדון ו /או בדרך אחרת שתקבע מעת לעת, והכל בהתאם לשיקול דעתה של הרשת ו/או מי מטעמה.
26 . כל חבר מועדון יהיה האחראי הבלעדי לעדכון פרטיו בכל מקרה של שינוי מספר נייד, כתובתו, כתובת דוא"ל או כל פרט רלוונטי אחר. עדכון הפרטים יבוצע באמצעות פנייה לשירות הלקוחות של הרשת, לאחר וידוא הפרטים באמצעות שאלות מזהות ו /או קבלת קוד מזהה שבאמצעותו ניתן להתחבר
לאפליקציה. לא תשמע כל טענה כלפי החברה ו /או מי מטעמה לעניין אי קבלת הטבות המועדון, מחמת טעות במסירת פרטי הזיהוי ע"י הלקוח. מובהר כי אי עדכון או איחור בעדכון פרטים כאמור, עלול לשלול מה חברה את היכולת לעדכן במועד ו /או בכלל את חבר המועדון בפרטיהם של מבצעים, הטבות,
פרסומים והודעות למיניהם ובמקרה כזה החברה לא תהיה אחראית לכל נזק או אובדן זכויות שיגרם לחבר המועדון עקב כך.
27 . בסיום תקופת החברות במועדון מכל סיבה שהיא, לא ניתן יהיה עוד לצבור הטבות בקניה ו/ או לממש הטבות קיימות. היה ולא מימש חבר מועדון את החברות או ההטבות המוקנות בו כאמור לא תהיה לחבר מועדון הלקוחות כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כלפי החברה לקבלת פיצוי כספי/ או שווה
כסף בגין ההטבות שפקעו ו / או לא נוצלו.
28 . הפסקת פעילות המועדון ביוזמת הרשת תאפשר לחבר לממש בתקופת ההודעה, את הנקודות/ ההטבות שצבר כאמור בתקנון זה. עם מתן הודעת הפסקת הפעילות רשאית הרשת שלא לצרף חברים חדשים.

ביטול החברות במועדון הלקוחות
29 . כל חבר מועדון יהיה רשאי להפסיק את חברותו במועדון, הודעת החבר על הפסקת חברותו במועדון תחשב כהודעת ויתור על זכויותיו והטבותיו שנצברו במועדון הלקוחות, כמו כן, החבר לא יהיה זכאי לקבלת החזר דמי החבר שנגבו.
30 . כל חבר המעוניין לבטל את החברות במועדון יודיע על כך באמצעי המדיה השונים כגון: טלפון/הודעת מייל לשירות הלקוחות של הרשת/ הודעה דרך אפליקציית BBB . באחריות כל חבר מועדון לוודא כי הודעתו אכן התקבלה במשרדי ההנהלה וטופלה .
31 . החברה תהא רשאית להפסיק באופן מידי חברותו של כל חבר במועדון, עפ "י שיקול דעתה הבלעדי תוך מתן הודעה על כך לחבר , בלי שיהא עליה לנמק את החלטתה זו, בכל אחד מהמקרים הבאים:
מסירת פרטים שגויים או לא נכונים, שימוש לרעה בחברות במועדון, העברת פרטי החבר למי שפרטיו שונים מהפרטים שנמסרו בעת הגשת בקשת ההצטרפות, התנהגות לא הולמת של חבר המועדון בעת ביקור באלו ממסעדות הרשת, ובכל מקרה אחר שיראה לנכון לחברה. מובהר כי היה
ובוטל כרטיס החבר ו /או הופסקה חברותו של החבר במועדון, לא יהיה זכאי החבר להחזר כספי כלשהו.

תנאי ההטבות הניתנות לחברי מועדון הלקוחות
32 . החברות במועדון אינה מקנה כפל מבצעים ו/או הנחות ו/או הטבות אלא אם החליטה על כך החברה וציינה זאת מפורשות.
33 . הזכאות להטבות הניתנות, מותנית בהצגת תעודה מזהה, כרטיס חבר תקף ותקין או בהצגת האפליקציה עם פרטי החבר , בכל ביקור בא חד מסניפי הרשת. חברות המועדון תזכה בהטבות, אך ורק את חבר המועדון שפרטיו מופיעים על גבי כרטיס החבר או האפליקציה ובתנאי שאותו חבר מועדון מתארח בפועל בסניף מסניפי הרשת, בעת קבלת ההטבה, כל כרטיס חבר יזכה את בעליו בהטבה אחת בלבד.
34 . חברי מועדון לא יהיו זכאים לכפל הטבות לרבות כאלו, שאינן נובעות מהחברות במועדון (ללא יוצאים מן הכלל, ויהיו רשאים לעשות שימוש, על- פי בחירתם, באחת מההטבות להן הם זכאים בכל שולחן (לא ניתן לפצל שולחנות). התשלום עבור העסקה יבוצע במזומן או בכרטיס אשראי בלבד, לא יינתנו
הטבות ברכישה בשובר או בכרטיסי חברות אלא אם כן הנהלת הרשת החליטה אחרת.
35 . החברה רשאית להפסיק או לשנות ללא הודעה מוקדמת כלשהי את אופי ו/או גובה ההטבות שניתנות ויינתנו לחברי המועדון ו/או להחליף ו /או לערוך שינויים כלשהם בהטבות להם זכאים חברי המועדון, הכל לפי שיקול דעתה הבלעדי. הטבות מהן חברי המועדון זכאים ליהנות יפורסמו על-ידי ההנהלה
באמצעים פרסומיים על- פי שיקול דעת החברה.
36 . הטבות המועדון ניתנות למימוש בישיבה באחת ממסעדות הרשת בלבד (למעט הסניפים המוחרגים), לא תקף במשלוחים ולא ב- T.A , מהתפריט המלא בלבד (קרי, לא כולל: תפריט לילה, עסקיות, תפריטי חברות/מיוחדים, ארוחת שכנים, ארוחה מוגזמת, עסקית חברות והספיישלים וכו') .
37 . כל ההטבות לא יהיו ניתנות לניצול במועדים מיוחדים כגון חגי ומועדי ישראל ובערב הסילבסטר, הוולנטיין וט" ו באב, אירועים מיוחדים ו/או כל מועד אחר עליו תחליט החברה.
38 . ניתן ליהנות מהטבה אחת ביום בלבד לכרטיס (המפורטות בסע' 43 א'-ז' ו/או הטבות אשר יפורסמו ע"י החברה מעת לעת).
39 . מימוש הטבות שקיים בהן משקאות אלכוהוליים יתאפשרו לגיל 18 ומעלה בלבד.
40 . חברי המועדון יהיו זכאים לרכוש מוצרים שונים במחירים מיוחדים לחברי המועדון, להשתתף במבצעים ייחודיים ולקבל הטבות אחרות, הכל כפי שיוחלט מעת לעת על ידי החברה להלן: "ההטבות" או "ההטבה", לפי העניין, מטבע הדברים, ההנהלה אינה מתחייבת כי ההטבות המשתנות מעת לעת, יהיו זהות בערכן הכלכלי ו/או הכספי, לאורך כל תקופת החברות במועדון, ההנהלה גם אינה מתחייבת כי כל ההטבות לכלל חברי המועדון יהיו שוות בערכן לכלל החברים.
41 . אין כפל מבצעים ולא ניתן לפצל שולחנות – כאשר מתקיימים שני מבצעים במקביל, מבצע מועדון ומבצע נוסף כגון: כרטיסי חברות (לרבות תן ביס, סיבוס, גודי, אחר) שת"פ חיצוני לרבות שוברים מתנה כלשהם, הטבות למחזיקי כרטיסי אשראי שונים, חבר, וועדי עובדים, קופוני הנחה של הרשת
וכל הטבה אחרת נוספת, יהיה על חבר המועדון לבחור מבצע/הטבה אחת בלבד למימוש.
42 . חברי מועדון אשר ברשותם כרטיסי חבר – בכל מקרה של אובדן, גניבה או פגם בכרטיס החבר, על חבר המועדון לפנות לשירות הלקוחות ולמסור פרטים נדרשים ואמצעי מזהה אחר לטובת החברות במועדון ו/או להוריד את אפליקציית BBB , על מנת להנות מההטבות ו/או הנקודות אשר נצברו
בכרטיס החבר, ככל ונצברו.
43 . חברות במועדון הלקוחות של BBB תקנה את מגוון ההטבות הבאות:
א. הטבת הצטרפות – במעמד ההצטרפות למועדון יקבל כל חבר מועדון מתנה משתנה מעת לעת עפ"י החלטת החברה ולשיקול דעתה הבלעדי, כל הטבת הצטרפות הינה חד פעמית ועבור רוכש חברות המועדון בלבד. הטבה זו תינתן רק בכפוף לתשלום דמי החבר הנקובים בתקנון לעיל או אחר, לפי הגבוה
מבניהם.
ב. הטבת 1+1 בימי ראשון – בימי ראשון החל מהשעה 17:00 ועד שעת הגשת תפריט ה'לייט נייט' בסניף הרלוונטי. ייהנו חברי המועדון מהטבה של 1+1 על משפחת ההמבורגרים הקלאסיים הכוללת את ההמבורגרים הבאים – B/BB/BBB / טלה / גרדן בורגר / טבע בורגר (לא כולל המבורגר ביונד)- ההנחה
ניתנת על הזול מבניהם. הטבה זו לא תהיה בתוקף במועדים מיוחדים כגון חגי ומועדי ישראל, סילבסטר, הוולנטיין וט" ו באב ו/או כל מועד אחר עליו תחליט החברה.
ג. הטבת 10% הנחה – בכל ארוחה, לכל השולחן. לא ניתן למימוש כאשר מנצלים הטבות כלשהן של המועדון, לא תקף בעת מימוש הטבת 1+1 ו/או במימוש הטבת יום נישואים ו/או יום הולדת ו/או מימוש בחנות ההטבות, לא תחול הנחה של 10% הנחה על כל השולחן לרבות ביתרת החשבון. קרי, ניתן לי הנות מהטבה אחת ל כל השולחן בלבד, וללא מימוש הטבה נוספת.
ד. הטבת יום הולדת – הטבת BB בורגר (מהתפריט) מתנה ביום ההולדת למימוש חד פעמי (בכל שנה) בכל החודש הקלנדרי בו יחגוג חבר המועדון את יום הולדתו כפי שציין בטופס ההרשמה למועדון. ניתן לשנות למנות "גרדן בורגר" / "טבע בורגר". לא ניתן לממש את השובר בארוחה עסקית. בחלוף חודש
היומולדת – הטבה שלא תמומש תפוג. ההטבה ניתנת למימוש רק בין הימים ב' – ש' בכל שעות הפעילות. ביום א' רק עד השעה 17:00 ובהזמנה מהתפריט הרגיל.
ה. הטבת יום נישואין /יום שמח (לבחירה) – 50% הנחה מסכום הארוחה עד גובה הנחה של 150 .₪ ההנחה ניתנת למימוש חד פעמי (בכל שנה) בחודש בו חל יום הנישואין ו לחילופין בכל תאריך בו חבר המועדון מעוניין לחגוג אירוע משמח. בחלוף ה חודש הנבחר – הטבה שלא תמומש תפוג. ההטבה ניתנת
למימוש רק בין הימים ב ' – ש' בכל שעות הפעילות. ביום א' רק עד השעה 17:00 ובהזמנה מהתפריט הרגיל. הטבה אחת לשולחן בלבד ולא ניתן לפצל שולחנות.
ו. כרטיסיית הטבות באפליקציית הרשת – יינתן ניקוב אחד בלבד לעסקה. הניקוב יתבצע למנה ע "פ הכרטיסייה לא כולל ימי ראשון משעה 17:00 ובישיבה במקום בלבד, במידה ומעבירים יותר מכרטיס אחד בחשבון הניקובים יעשו על הכרטיס שעבר ראשון באותו חשבון בלבד, במידה והכרטיסייה מלאה
יש לממש אותה ורק לאחר מימוש תשלח באופן אוטומטי כרטיסייה חדשה ויהיה ניתן לצבור ניקובים חדשים 45 ₪ ומעלה. את הנקודות ניתן לנצל דרך חנות ההטבות באפליקציית המועדון. יובהר בזאת כי בעת העברת מספר כרטיסי מועדון ייצברו 50 נקודות לכל הכרטיסים בתנאי שהחשבון הכללי יאפשר זאת כלומר – לכרטיס הראשון ייצברו 50 נקודות בתנאי שחשבון העסקה הינו 45 ₪ ומעלה , לכרטיס השני בתנאי שחשבון העסקה הינו 90 ₪ ומעלה , כרטיס שלישי בחשבון של 135 ₪ וכך הלאה בכפולות של . ₪ ניתן לצבור עד 50 נקודות מקסימום ביום לכרטיס מועדון אחד, וכן מוגבל לביקור 1 ליום.
צבירת הנקודות לא תתאפשר ללקוחות המשלמים בכרטיסי חברות לדוגמת: תן ביס, קופונפון וסיבוס וחבר טעמים או אחר, כפי שיקבע מעת לעת
44 . ניתן לממש את הטבות המועדון כל עוד החברות במועדון בתוקף.
45 . לא יינתנו הטבות או צבירות בדיעבד על רכישות מזכות שבוצעו לפני ההצטרפות למועדון, או עקב אי הזדהות עם חבר מועדון בעת התשלום במסעדה.
46 . אבטחת מידע ושמירה על פרטיות – החברה או מי מטעמה תנקוט בכל הצעדים הסבירים לאבטחת המידע הנמסר על ידי החברים במועדון, והכל בהתאם להוראות הדין החל. עם זאת החברה אינה יכולה לאבטח את מערכות המידע והתקשורת אבטחה מוחלטת מפני חדירות בלתי מורשות ושימוש
אסור של צדדים שלישיים. לפיכך החברה לא תישא בכל אחריות, ישירה או עקיפה, במקרים של גילוי ושימוש במידע הנמסר על ידי החברים במועדון הנובע, במישרין או בעקיפין, מחדירות בלתי מורשות של אחרים או כתוצאה ממעשים ו /או מחדלים אשר אינם בשליטתה ו/או אשר מקורם בטעות או תקלה טכנית. ניתן להתעדכן במדיניות הפרטיות המצויה באתר החברה ובאפליקציית הרשת.
47 . הלקוח מאשר מראש כי בכל מקרה של נזק כלשהו, גובה הפיצוי לו יהיה זכאי (ככל ויוחלט ע"י החברה שזכאי) יהיה בהתאם לנזק שיוכח ע"י הלקוח כי נגרם לו באופן ישיר ובכל מקרה יוגבל עד לגובה הסכום אשר שולם ע"י הלקוח בעבור הכרטיס מועדון, ובהפחתת סכומי שווי ההטבות שנוצלו (או התקבלו) ע"י הלקוח, ככל ונוצלו.
48 . במקרה של סתירה ו /או אי התאמה כלשהיא בין הוראות תקנון זה לבין פרסומים אחרים כלשהם בכל אמצעי המדיה, תגברנה הוראות תקנון זה לכל דבר ועניין.
49 . הנהלת הרשת שומרת לעצמה את הזכות לתת הטבות כאלו ואחרות לחלק מחבר י המועדון, על פי שיקולי הנהלת הרשת מעת לעת. בכל מקום בו קיימת סתירה בין האמור בתקנון להוראות החוק, תגברנה הוראות החוק המחייבות נכון לאותה עת.
50 . תקנון זה רשום בלשון זכר, אך הינו מתייחס לשני המינים.
51 . נוסחו של התקנון יפורסם ויעודכן מעת לעת במשרדי הנהלת החברה בכתובת: המחשב 3 נתניה, באתר הרשמי של החברה בכתובת: www.burgus.co.il ,ובאפליקציית BBB .
52 . כתובת הדוא"ל של שירות הלקוחות לכל פנייה: service@bbb3.co.il
53 . תקנון זה, וכל עילה משפטית הנובעת מהשימוש על פיו, לרבות תוקפם ופרשנותם של הוראות התקנון, יוכפפו לדין הישראלי בלבד, וסמכות השיפוט הבלעדית בכל סכסוך הנוגע לתקנון ולשימוש על פיו תהא נתונה לבתי המשפט המוסמכים בתל אביב.
נספח א '
הוראות האפליקציה הינן חלק בלתי נפרד מתקנון מועדון BBB ניתן להוריד את אפליקציית BBB דרך חנות האפליקציות אולם, לא ניתן להתחבר למועדון עד לסיום התשלום המתאפשר רק באחד מסניפי הרשת.
חבר מועדון אשר מחק את האפליקציה לא יהיה זכאי להחזר הטבות ו/או נקודות שנצברו לזכותו.
בנוסף – חברי המועדון הדיגיטלי, באמצעות האפליקציה בלבד, יהנו מצבירת נקודות וניצול בכל ארוחה כד להלן: (צבירת הנקודות תתעדכן בסביבות 6 שעות לאחר ביצוע התשלום)
מימוש הנקודות למנות מהתפריט הרגיל באמצעות חנות ההטבות באפליקציית המועדון וניתנות למימוש בישיבה בסניף בלבד, לא ניתן לממש ב- T.A ובמשלוחים :

סוג הפעולה: 1/3 בירה קרלסברג / טובורג
ניקוד נדרש: 120
סוג הפעולה: תוספת מעל ההמבורגר – זיכוי של עד 9 ₪ או גובה הפריט הנבחר, לפי הסכום הנמוך מביניהם.

ניקוד נדרש: 125
סוג הפעולה: כוס שתייה- זיכוי של עד 12 ₪ על השתייה – גזוז/תפוזים/לימונדה או גובה הפריט
הנבחר, לפי הסכום הנמוך מביניהם.

ניקוד נדרש: 55
סוג הפעולה: תוספת בצד- זיכוי של עד 18 ₪ או גובה הפריט הנבחר, לפי הסכום הנמוך מביניהם.

ניקוד נדרש: 155
סוג הפעולה: מנה ראשונה- זיכוי של עד 39 ₪ או גובה הפריט הנבחר, לפי הסכום הנמוך מביניהם.

ניקוד נדרש: 325
סוג הפעולה: קינוח – זיכוי של עד 44 ₪ או גובה הפריט הנבחר, לפי הסכום הנמוך מביניהם.

ניקוד נדרש: 325
סוג הפעולה: B בורגר/גרדן בורגר/טבע בורגר בנקודות

ניקוד נדרש: 500
סוג הפעולה: מנה עיקרית – זיכוי של עד 69 ₪ או גובה הפריט הנבחר, לפי הסכום הנמוך מביניהם.

ניקוד נדרש: 575
סוג הפעולה: ארוחת ילדים

ניקוד נדרש: 410
מובהר כי הזיכוי הכספי הנקוב בהטבה יהיה עד לכל היותר הגובה המקסימאלי של הפריט הנבחר,
לפי הנמוך מביניהם.
יובהר, כי החברה רשאית לשנות מעת לעת את הניקוד הנדרש לצורך קבלת הטבות וזאת בהתאם
לשיקול דעתה הבלעדי ובכפוף לאמור בחוק. )

100% בשר טרי ואיכותי